Par zīmolu
A.F.
Mastermind & mārketinga direktors
Cēlies no skotijas
Tanija
Dibinātājs & īpašnieks
Cēlies no ukrainas
//
Es domāju, ka cilvēkam vajag ne tikai drēbes, bet arī pozitīvas emocijas un nelielu elegantu ironiju. Lai izskatītos labi, jums ir nepieciešams justies labi, un tieši šajā brīdī mēs nolemjam izstrādāt apģērbu līniju un koncentrēties uz izdrukas-ne tikai zīmējumiem, bet attēli ar ironisku sižetu un pozitīvas asociācijas-viss ir balstīts uz rūpīgi izvēlētām detaļām.
-
2016-sāksim
Mēs, mana māte un es sākam ražot sieviešu apģērbu. Tā piedzima mūsu pirmais zīmols ar saukli "ar mīlestību jūsu ķermenim". Dabiskie materiāli, elegants griezums, uzmanība detaļām, daudz roku darbs, oriģināli modeļi, vietējā mazā ražošanā-tas viss ir kļuvis par neatņemamu zīmola iezīmju un filozofiju. Zīmols ātri ieguva virzību un ieguva uzticību tūkstošiem klientu visā pasaulē. Manita lacitta ideja, dizains un ražošana latvijā.
Ilgtspēja:
Partneri:Vietējie uzņēmumi
Materiāli:Tikai dabīgie audumi
Komanda:Ģimenes bizness
Vide:Zems ražošanas apjoms, daudzsezonu sortimentu ražošana, liesā ražošana-99% no materiāla nekavējoties tiek izmantots šūšanā, pateicoties pārdomātajam modeļu izkārtojumam uz materiāla -
2018-the trial-trip
Mēs nolemjam, ka esam gatavi jaunam attīstības posmam: izstrādājumu klāsta paplašināšanai. Tā piedzima maniita lacitta-sieviešu un bērnu apģērbu zīmols. Parādījās pirmie modeļa modeļi ar kaķa tēlu: kleitas, polo krekli un krekli.
Tad tā nebija galvenā zīmola līnija, visticamāk tā tika pārbaudīta hipotēze, produkts un mūsu iespējas, lai kaķis nekaunētos.Ilgtspēja:
Partneri:Ražošanas iekārtas dažādos attālos reģionos (materiāli un pēc tam gatavi produkti varētu pārcelties uz rūpnīcu un atpakaļ vairāk nekā 1 nedēļu un ceļot vairāk nekā 1000 km)
Materiāli:Gandrīz 60% no jaunā tērauda sortimenta ir sajaukti materiāli
Komanda:Tērauda ražošanas ķēdē iesaistīti vairāk nekā 45 cilvēki, kuri nepiedalījās šajā zīmolā, bet tikai pildīja savas komerciālās funkcijas.
Vide:Aktīvs ražošanas pieaugums, sezonas sortimenta parādīšanās, spraudeņu pieaugums un defektu produktu skaits.
2019-veiksmes iedvesma
Tur nebija apturēt mūs. Mēs vēl vairāk paplašinām mūsu sortimentu, izmantojot dažādu sastāvu materiālus un piesaistot arvien vairāk dažādu jaunu partneru. Šogad esam ražojuši maksimālo apģērbu skaitu kopš biznesa uzsākšanas un izvirzījām plānu: lai sasniegtu mērķi-15 000 vienību gatavo produktu mēnesī un pārceltu ražošanu no vietējām rūpnīcām uz turcijā un ķīnā.
Ilgtspēja:
Partneri:Ražotnes dažādos valsts reģionos un sarežģītā loģistika vēl vairāk apģērbu
Materiāli:Gandrīz 90% no tērauda klāsta ir jaukti materiāli
Komanda:Tērauda ražošanas ķēdē iesaistīti vairāk nekā 70 cilvēki
Vide:Ražošanas defekti palielinās par 5 reizes! Defekti kļuva par tādu problēmu, ka es pat ievadīju trīs konsultantus, lai palīdzētu man atrast risinājumu.
-
2020-sasaldēt un pārdomāt
Mēs turpinājām strādāt 2020. gada pirmajā ceturksnī. Un tad, tāpat kā holivudas filmās, visa komanda vienā dienā nonāca aizslēgšanā... Nesaprotams laiks...
Es arvien vairāk saķer sevi domāju, kaGudrs cilvēks vajag ne tikai drēbes, viņiem ir nepieciešama pozitīva emocija un mazliet eleganta ironija.. Lai izskatītos labi, jums ir nepieciešams justies labi, un tieši šajā brīdī mēs nolemjam izstrādāt apģērbu līniju un koncentrēties uz izdrukas-ne tikai zīmējumiem, bet attēli ar ironisku stāstu un pozitīvas asociācijas-viss ir balstīts uz rūpīgi izvēlētām detaļām.Ilgtspēja:
Partneri:Tikai pārbaudiet un gandrīz jau "ģimene" par maniita lacitta vietējām produkcijām
Materiāli:Tikai 40% no klāsta ir jaukti materiāli
Komanda:Tālvadības darbs visai komandai, izņemot 2 darbiniekus no galvenās biroja-noliktavas
Vide:Miers darbā visai komandai-vairs nav rases, bet ir apzināta pieeja viņu darbam, samazinās loģistikas un atkritumu slogs.
Vissvarīgākais: mēs veidojām reālu plānu par maniita lacitta pārveidošanu par zīmolu ar emocionālu produktu un vienmērīgu partnerību visos ražošanas posmos ar cieņu uz vidi.
Šobrīd, piemēram, mēs neražojam vairāk nekā 4000 produktus ar kaķi, jo tas ir maksimālais daudzums, ko mūsu partneri var ražot-vietējā drukas ražošana blakus mūsu apģērbu ražošanai.It Mums ir svarīgi: atbalstīt mazo industriju vietējo ekonomiku, samazināt oglekļa pēdas nospiedumu visā ražošanas ciklā un izveidot produktu, kas klientu vidū izraisa pozitīvas emocijas. -
Mūsu plāns 2027. gadam-pārveidošana
Mēs paliksim ironisks vietējais eiropas zīmols ar produktu, kas izaicina apmierinātu smaidu, labas emocijas un prieku no pirkšanas. Šim mērķim ir daudz uzdevumu: kvalitāte, sagatavošanās starptautiskam ētikas auditam un zīmola atbilstība ekoloģiskajiem standartiem eiropā.
Manita lacitta ideja, dizains un ražošana latvijā. Kopējā ražošana ir ne vairāk kā 10 000 gab. Mēnesis apģērbu, kas paceļ garastāvokli, gaida jaunas izdrukas, jo tās ir "ar labu humora sajūtu".
Komanda: nepārtraukta attīstība uz "miera darbā" principu visai komandai-apzināta pieeja viņu darbam, kolēģiem, partneriem.
Kad process rada prieku, un jūs esat apmierināti ar rezultātu.Ilgtspēja:
Partneri: mProduktu izveide mazās ģimenes vietējās tekstila darbnīcās latvijā, turcijā, ukrainā un polijā.
Materiāli:20% materiālu klāsts pārstrādāti plastmasa un kokvilna/30% no organisko materiālu un audumu klāsta.
Komanda:Ražošanā un pārdošanas ķēdē iesaistīti vairāk nekā 50 cilvēki, kas dalās zīmola ilgtspējīgas attīstības principos.
Vai esat gatavs būt partneri? Strādāsim kopā
SazinātiesTania@maniitalacitta.euLai mēs varētu sākt strādāt kopā.